עו"ד טלי פרידריך
השאירו פרטים
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 0508289707
עורך דין הוצאה לפועל

עורך דין הוצאה לפועל

עורך דין הוצאה לפועל צריך כאשר כבר מגיעים להליך, גם הזוכה וגם החייב יכולים למצוא את עצמם במציאות מורכבת ולא פשוטה. ליווי משפטי מקצועי על ידי עו"ד הוצאה לפועל מומחה שיסייע לכם לסיים את ההליך על הצד הטוב ביותר. אם אתם בצד הזוכה, מתקשים לגבות את הסכום מהחייב ורוצים להפעיל הליך הוצאה לפועל אך לא בקיאים בכך, או אם אתם בצד החייב, הופעל נגדכם הליך הוצאה לפועל ואינכם יודעים כיצד לפעול - משרדנו מעניק סיוע וליווי, תוך חתירה לתוצאה הטובה ביותר, לא משנה מאיזה צד אתם.

הצדדים בהליך הוצאה לפועל

ההליך מתחלק להליכים הקשורים בחייב ולהליכים הקשורים בזוכה

  • הזוכה– אם בידיכם פסק דין כספי או פסק דין לצו עשה, ציקים חוזרים, שטר חוב, אך אינכם מצליחים לגבות את כספי החוב, הפעלת ההליך נועדה להגביר את הלחץ על החייב בעזרת הגבלות כגון: עיקולים בטרם מסירת אזהרה לחייב, צו עיכוב יציאה מהארץ, מאסר ועוד. בנוסף, תוכלו לבקש את בדיקת יכולתו הכלכלית לשאת בחוב. משרדנו יודע להביא את הכסף במהירות תוך שילוב הלקוח במו"מ ובהסדר אליו מגיעים.
  • החייב - אם ניתן נגדכם פסק דין חלוט או חתמתם על שטר חוב, צ'ק שחזר ושעליכם לשלם, או קיימת לכם טענת הגנה כנגד החוב, חוק ההוצל"פ מעמיד לרשותכם מסלולים שונים ומגוונים כדי להגיע להסדרים או לחילופין כדי להתגונן אם אינכם צריכים לשלם את החוב.

חשוב לדעת - חוק ההוצל"פ עבר שינויים ותיקוני חקיקה בשנת 2019 וכיום נותן הגנה לחייבים בדרכים שונות ומגוונות.

לייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין המתמחה בתיקי הוצאה לפועל השאירו פרטים:

זה הזמן לסיוע משפטי

לא עמדתם בתשלום הלוואה, משכנתא, שכירות, חשבונות, המחאה או סכום שנקבע לכם בפסק דין? הפכתם לבעלי חוב - אל תתעלמו ופנו למשרדנו, לקבלת ייעוץ וליווי, ממיטב עו"ד הוצל"פ.
לא טיפלתם בחוב, וקיבלתם מכתב התראה מעורך דין, המבקש שתשלמו את החוב עד מועד מסוים? בשלב זה רשות האכיפה והגבייה עדיין לא בתמונה - כדאי כעת, לפנות אלינו לסיוע משפטי.
הופעל נגדכם הליך הוצל"פ וקבלתם מכתב אזהרה? חשוב שתטפלו בחוב כיוון שאפשר להטיל עליכם עיקולים שונים - אל תחכו רגע אחד נוסף וקבלו סיוע מעו"ד הוצאה לפועל במשרדנו.

לצאת בפועל מההוצאה

עורך דין מטעמנו מתווה לכם, חייבים או זוכים, את דרך ההתמודדות הנכונה עבורכם, מונע מכם טעויות ומחזיר אתכם לשגרה נטולת חובות.
משרדנו מציע מספר מסלולים: הסדר חוב מיטיב בין החייבים והזוכים, פריסת חוב לתשלומים בהתאם למסלולי ותנאי הפריסה שההוצל"פ מאפשרת, חדלות פירעון ('פשיטת רגל') אם אין שום אפשרות לשלם את החוב.

הוכחות בשטח

עורך דין הוצאה לפועל מטעמנו, זוקפים לזכותם לקוחות מרוצים והצלחות משפטיות רבות.

  • ליווי אישי וצמוד - לומדים לעומק כל מקרה ופועלים כדי להפיג חששות ולחזור לשגרה.
  • חתירה לפתרון האידיאלי - מזהים את הסיכויים והסיכונים בכל מסלול ואת הפתרון הנכון.
  • מומחיות ובקיאות - מתמחים בצעדים ובטיעונים הנכונים לפתיחת הליך הוצל"פ.

ככל שתפנו אלינו בשלב מוקדם, כך נסיים את ההליך במהירות ובצורה הטובה ביותר עבורכם. פתיחת תיק הוצאה לפועל עלולה להיות מאיימת עבור החייבים, ומורכבת עבור הזוכים. משרד עו"ד טלי פרידריך מומחה בכל רזי ההליך ובכל הנדרשו כדי שתוכלו להשאיר פרק בחייכם, מאחור.

למה לבצע הליך עיכוב עם עורך דין הוצאה לפועל?

על הנייר עומדת לרשותכם הזכות להעביר בקשת עיכוב הליכים באופן עצמאי. תוכלו למצוא מדריך שלם כיצד עושים זאת מבלי לפנות לעורך דין או לכל איש מקצוע אחר. 

אך האם מדובר על צעד נבון מהצד שלכם? התשובה היא ככל הנראה תשובה שלילית. הסיבה לכך היא שהמטרה של ההליך תהיה למצוא את הפתרונות הנכונים לכם. 

אם תעצרו את ההליכים השונים מבלי למצוא את הפתרונות המתאימים, לא עשיתם דבר. אומנם הרווחתם זמן, אך בשורה התחתונה חזרתם בדיוק לאותה הנקודה שבה הייתם לפני כן. 

עם עורך דין מנוסה תוכלו למצוא את הפתרונות שיהיו נכונים בהתאם לסיטואציה שבה אתם נמצאים, ואף להתייחס לסיכוי ההליך ובכך לשכנע את הרשם או השופט שדן בתיק להיעתר לבקשה לעיכוב הליכים. צרו קשר עם משרד עו"ד טלי פרידריך המנוסה ביותר להליך זה.